czwartek, 19 stycznia 2017

Zakochany ślimak

Któregoś dnia kupiłam gazetę z amigurumi. Ot tak żeby zobaczyć ewentualnie poćwiczyć, poznać itd... Nigdy nie robiłam zabawek na szydełku.  Gazeta wpadła w ręce mojej córki no i się zaczęło.... zrób mi mamo.......i po kolei wszystkie zabawki umieszczone w gazecie zostały wymienione. A ja nawet nici nie miałam odpowiednich.... Ale przecież mam sznurek....
I tak oto powstał mój pierwszy zakochany ślimak.... zrobiony ze sznurka. Oczywiście jest pełen niedociągnięć zwłaszcza głowa... ale najważniejsze że córcia zadowolona. A ja już wiem jak uniknąć błędów następnym razem. Ślimak jest gigantycznych rozmiarów... 50 cm x 50 cm. (w oryginale ma ok. 13 cm). Służy jako poducha i maskotka. 





Zużyłam na niego ponad 300 metrów sznurka. Do wypchania posłużyłam się wypełnieniem z poduszek dekoracyjnych ( w sumie zawartość 3 poduszek siedzi w ślimaku). Nie jest lekki ... no ale coś za coś...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz